مهربان باشیم؛ بی‌تفاوت نباشیم.

فرایند مرجوعی کالا

گاهی پیش می‌آید که قصد مرجوع کردن کالای دریافتی را دارید. ضروری است توجه نمایید که امکان مرجوعی برای کالایی مقدور است که بازنشده و استفاده‌نشده باشد و یا در زمان تحویل از پیک یا مامور پست مشکل داشته باشد. در سایر موارد نیازمند کارشناسی توسط همکاران ما است. در عین حال توجه به نکات زیر و فرایند مرجوعی به ما و شما کمک می‌کند در موارد بروز مشکل چاره‌جویی کنیم.

فرایند مرجوع نمودن کالا

برای آن‌که مرجوعی کالا در فرایندی شفاف انجام بپذیرد در این فرایند نکات زیر را رعایت خواهیم نمود:

  1. ثبت درخواست مرجوعی کالا توسط شما از طریق پر کردن فرم مرجوعی [لینک فرم مرجوعی]

  2. هماهنگی با شما پس از دریافت فرم: همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و شیوه و زمان ارسال مرجوعی را با شما هماهنگ می‌کنند.

  3. اگر دلیل اشکال در سفارش قصور یا تقصیر ما باشد هزینه ارسال یا هرگونه هماهنگی دیگر با ما خواهد بود.

  4. در صورتی که دلایل شما برای مرجوع نمودن کالا از نظر ما موجه نباشد، هزینه مرجوعی با شماست. در فرایند بررسی دلایل مرجوعی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که شما تجربه‌ای مثبت داشته باشید.

  5. اگر قرار بر این شد که ارسال کالا توسط شما انجام بپذیرد آدرس ما این است: تهران، خیابان اختیاریه شمالی، پلاک 41، کد پستی 1958734709 کلینیک دامپزشکی مهربان/پت شاپ مهر

  6. لطفا شماره‌ تلفن‌های ما را روی بسته ارسالی قید کنید: 02126614239 و 09056208534

  7. قبل از تحویل مرسوله مرجوعی به پیک/پست از بسته عکس بگیرید و در فرم مرجوعی برای ما ارسال کنید و یا برای ما از طریق شماره 09056208534 بفرستید.

  8. پس از دریافت کالای مرجوعی توسط فروشگاه و تایید شرایط مرجوع نمودن کالا بازگشت پول شما طی نهایتا یک روز انجام خواهد شد.

کارشناسی کالای بازگشتی

در مواردی که کالای بازگشتی به انبار فروشگاه از نظر کارشناسان ما امکان مرجوعی نداشته باشد، از مرجوع نمودن کالا معذور خواهیم بود. روال کارشناسی کالای مرجوعی به شرح زیر است:

  1. بررسی سلامت کالا

  2. بررسی اصالت کالا و تطبیق با کالای ارسالی (تطبیق کد کالا)